Nu vill jag inte varken skrämma dig eller starta något forumtjafs.Men, det känns ibland som om dessa maskiner har en del trassel med ventiler, kamkedja osv... oavsett både mil och service.Så personligen hade jag gått mer på allmänt skick i förhållande till pris (och priset verkar ju vettigt), än milen som sådana.För tydligen händer det ju att även de som gått 200 mil med fem oljebyten rasar, iaf av de man läser om här.
Har den gått dom milen och fortfarande går bra så lär det ju inte vara något måndagsexemplar iaf. Vägdäcken är ju värda en slant också. Och att folk är rädda för maskiner med lite mil på har du ju märkt på priset. Bra för dig kanske... Jag köpte min can-am med 2600 mil på mätaren, och jag hade inte haft råd med den utan alla mil som drog ner priset. Finns väl bara några på dinlis här på forumet som passerat 1000mil, så en till vore bra för att jaga bort rädslan för milen.
Jag hade inte köp en Dinli, och det står jag för.Tycker det är många mil på en 450 motor.
En SMC 300 framstår lätt som en "radiobil" i jämförelse med Dinlin...
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️