Citat från: chriz78 skrivet 6 november 2008 kl. 09:27:21Citat från: g-power skrivet 5 november 2008 kl. 18:08:26Citat från: Kryckan skrivet 5 november 2008 kl. 15:40:26Nja, jag tycker du ska börja med att kolla om det kan vara gaswiren.Riv inte i onödan om du inte har stenkoll tycker jag.Prova vrid styret fram o tillbaka ett tag, dra lite i gaswiren och se om den fastnar i "gasläge" och se om det är samma fenomen/symptom som du upplever då du är ute och åker..Hur beter den sig när det händer? Rusar den hej vilt, eller går den upp till ett visst varvtal och stannar för att sedan gå ner?den går upp till ett visst varvtal och stannar för att sedan gå ner...Har detta blivit nu bär det blivit kallt ute?kör du med orginal munstycken?kan bli så om dom går lite för snålt, och med orginalmunstyckena går den lite snålt även på sommaren, på vintern skall du absolut inte köra med orginal munstyckena!! inte på sommaren heller egentligenDetta har blivit då det är kallt, det stämmer...Hur mycket kostar ett annat munstycke då?
Citat från: g-power skrivet 5 november 2008 kl. 18:08:26Citat från: Kryckan skrivet 5 november 2008 kl. 15:40:26Nja, jag tycker du ska börja med att kolla om det kan vara gaswiren.Riv inte i onödan om du inte har stenkoll tycker jag.Prova vrid styret fram o tillbaka ett tag, dra lite i gaswiren och se om den fastnar i "gasläge" och se om det är samma fenomen/symptom som du upplever då du är ute och åker..Hur beter den sig när det händer? Rusar den hej vilt, eller går den upp till ett visst varvtal och stannar för att sedan gå ner?den går upp till ett visst varvtal och stannar för att sedan gå ner...Har detta blivit nu bär det blivit kallt ute?kör du med orginal munstycken?kan bli så om dom går lite för snålt, och med orginalmunstyckena går den lite snålt även på sommaren, på vintern skall du absolut inte köra med orginal munstyckena!! inte på sommaren heller egentligen
Citat från: Kryckan skrivet 5 november 2008 kl. 15:40:26Nja, jag tycker du ska börja med att kolla om det kan vara gaswiren.Riv inte i onödan om du inte har stenkoll tycker jag.Prova vrid styret fram o tillbaka ett tag, dra lite i gaswiren och se om den fastnar i "gasläge" och se om det är samma fenomen/symptom som du upplever då du är ute och åker..Hur beter den sig när det händer? Rusar den hej vilt, eller går den upp till ett visst varvtal och stannar för att sedan gå ner?den går upp till ett visst varvtal och stannar för att sedan gå ner...
Nja, jag tycker du ska börja med att kolla om det kan vara gaswiren.Riv inte i onödan om du inte har stenkoll tycker jag.Prova vrid styret fram o tillbaka ett tag, dra lite i gaswiren och se om den fastnar i "gasläge" och se om det är samma fenomen/symptom som du upplever då du är ute och åker..Hur beter den sig när det händer? Rusar den hej vilt, eller går den upp till ett visst varvtal och stannar för att sedan gå ner?
Svårt att byta?
Okej tack så mycket, den förra ägaren hade monterat ett 155 munstycke
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️