Tjena och välkommen till detta forum!Skillnaden emellan en 350 och 700 är precis som kubiken ger en hint om... DUBBEL.Och då inte bara pga motorn.Chassiet och balansen gör liksom sitt till också.450:n är kanske bättre att hoppa med osv, men om du dels skall pendla och dels ogillar servicar så... njae.Den vill ha service typ var femte körtimme, är tämligen obekväm att åka och pendla med och saknar dessutom backväxel. Som kuriosa kan nämnas att av din beskrivning döma så känner jag mig lite skyldig till att du blev av med din blåa 350...
Jag vann en auktion på Tradera för några år sen gällande en 350... ...och betalade den via en bärbar dator i en gammal Volvo som åkte runt och letade något öppet nät...
Nä, köpte en 700 efter några månader... och DEN har jag kvar än.
Positivt: har jag hur mycket som helst, tex 3000 mil utan att ha tappat en skruv, enda rep är lagerbyte i bakaxeln och baksvingen.Negativt: kommer fan inte på nåt!
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️