Det där med omreggningen låter ju intressant, hittils verkar ju dom flesta gått i väggen när dom försökt ändra något. Hoppas du kan skriva utförligt så att fler kan prova om det går, och då på ett fullt lagligt sätt. Ang givarna till växellägena så tror jag dom sitter på lådan rätt synligt. Ska försöka få liv i mina om jag orkar någon dag. Välkommen till Linhaiträsket också, kul med fler kvalitetskineser på forumet.
Min fråga har väl blivit besvarad, men jag ville få saken mer uttömd.MC-reggad då ja.Men nu gällde det väl kanske inte mest hur den är NU, utan hur du fick väck den från den föregående regformen.Att den nu kan klassas som vedklyv, vinschhållare eller vad som nu månde vara är en sak... men hur fick du väck den från att vara mc?Det känns som om det ju måste registreras någonstans.Så, hur ser det ut?Om man söker på regnumret maskinen såldes ny med, vad kommer då upp på Transportstyrelsens sida tex?
Känns som problem med länsman är ett av de mindre bekymren, värre med vad som verkligen gäller om det skulle inträffa en olycka. Antingen att man kör på någon eller blir påkörd, eller kanske om man råkar köra in med plogen i grannens nya audi... En terräng eller mc reggad maskin har väl ändå trafikförsäkring som ska gälla vid eventuella problem. Det är en jäkla röra...
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️