köp min så får du den till ett bra pris endast 100 mil!Nurfar och dubbla HMF-system, blå metalic, rull gas, killswitch, breddad runt om 14 cm bak, 7 fram och vägdäck samt terrängdäck..
En Kawa ska vara grön, Moco Dessutom, om du skulle ledsna på färgen eller skrapa sönder plasten så kan du alltid byta plast sedan. Nytt set runt om går på under 4.000. Har svårt att tänka mig att du skulle ångra dig, jag har i vart fall inte gjort det. Så länge du ska köra den original eller original ostrypt så finns det väl inte så mycket att tänka på överhuvudtaget. Byt olja och filter var 175:e mil och kolla ventilerna någon gång emellanåt så ska det nog gå bra. Ska du ut i skogen och bryta med den rekommenderar jag att du skaffar styrdämpare och tar hem extra styrstag i reserv. Dom går att få tag på för under 300 styck. Rekommenderar också att du i så fall skär bort yttersta raden av nabbar på framdäcken, för dom har en förmåga att fastna i rötter, stenar och stubbar i låga hastigheter och då får man en smäll av styret så man far av om man har otur. Det finns hur mycket som helst man kan göra med den om man bara vill, men som sagt, så länge du tänker köra original så ska nog det mesta vara problemfritt. Lycka till!
Z! http://www.maier-mfg.com/ Lowest, jag tror faktiskt att det är gasdämpare bak på den gröna också, för det är det på min. Kanske är det så att du har någon extra inställningsmöjlighet, till exempel ställbar retur? På min går det bara att ställa förspänning (skruva på ringarna ovanför fjädern) och kompression (skruva på skruven ovanför gasbehållaren).Moco, har för mig att det satt en skruv och limmad mutter i insuget på förgasaren, tumgasens ställskruv inskruvad en bit och en påsvetsad platta på pipen på avgasröret i vilken det var ett hål stort som för en blyertspenna. Skruven och muttern tog jag inte bort själv, så den vet jag inte exakt hur den satt, skruven för tumgasen är bara att skruva ut och pipen är bara att såga av någon cm från änden så får du bort den påsvetsade plattan. Eventuellt skulle man kunna ta bort hela pipen för att få lite bättre flöde för när man kollar på bilder på helt ostrypta maskiner så har dom ingen pip överhuvudtaget.Kan förresten tillägga att min gick nästan 1300 problemfria mil på knappt 9 mån innan jag något oförklarligt åkte på en avbruten avgasventil :x Nu har försäkringsbolaget valt att göra processen kort, så hojen går på skrot och jag har beställt en ny som (förhoppningsvis!) kommer nästa vecka. Vad säger man, shit happens Förresten, Moco, kom att tänka på bagageracket. Min erfarenhet är att det är lite klent i originalutförande. Det är lätt hänt att man knäcker till det precis framför fästena om man lyfter eller drar hojen i bagageracket, och när man väl knäckt till det en gång så kommer det förr eller senare att gå av. Det hände mig och då byggde jag om det så att det hamnade lite längre fram och kunde få stöd i ramen längst bak. Nu är det hur stabilt som helst och jag har till och med bogserat en bil fäst i det. Är du nyfiken så finns bilder på bygget under min profil Niklas Simson på http://quadsweden.se Vad gäller nerfarna så är fastsättningen inte den smartaste (lite beroende på vilka nerfar man väljer förståss), men även den blir mer stabil om man borrar ett hål och sätter en skruv igenom. Det finns bild på det också i mappen rep jan nollsju.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️