1
Dinli / SV: Tank läckage
« skrivet: 31 augusti 2010 kl. 15:59:42 »
Tack för alla svar. Det var en spricka och så var det tunnt, har haft den 1300mil så det får bli en ny. Ha det gött där ute.
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 1
Dinli / SV: Tank läckage« skrivet: 31 augusti 2010 kl. 15:59:42 »
Tack för alla svar. Det var en spricka och så var det tunnt, har haft den 1300mil så det får bli en ny. Ha det gött där ute.
2
Dinli / Tank läckage« skrivet: 30 augusti 2010 kl. 20:00:28 »
Har fått en läcka under tanken på dinlin någon som vet vad det är för material,och om det går att laga med något? En ny kostar 1100kr lite mycket tycker jag, för den lilla bulan som man fyller soppa i.
3
Köpa en ATV / SV: Dinli eller access?« skrivet: 14 augusti 2010 kl. 21:11:34 »
Måste bara säga säga att min dinli är det inte många som hänger med här hemma .Maskiner i gänget är smc 500 suzuki 450 bla. Dom har lika mycket problem som dinlin påstås ha med sin hojar, jag kanske har fått det bästa exet som dom tillverkat Är skitnöjd med min maskin kört 1500 mil utan problem med ventiler och annt och dyl. Har kört avstrypt sen maskinen var ny.
4
Dinli / SV: Ang trim« skrivet: 9 augusti 2010 kl. 22:26:30 »
Hej! Jag kör med biltemas kolfiberdämmpare och det funkar klockrent. Kör med dial-jet unifilter och 15- 36 drevat maskinen går suveränt bra, jag är nöjd. Kan rekommendera slutdämparn.
5
Dinli / SV: Några allmäna frågor om 450« skrivet: 12 maj 2010 kl. 20:07:06 »
Tror det beror på avgassystemet. Man kan inte köra med större munstycke, mer luft, utan att öppna flödet bakom dynan så änkelt är det. Kör själv med 155s unifilter och sludämpare från biltema, den går för djävligt bra. Drevningen jag har är 15k fram 36k bak, och det är inga problem att resa maskinen med nosen uppåt varken på ettan eller tvåan.Min har gått 1300mil och jag är skitnöjd. lycka till med en bra maskin.
6
Dinli / SV: """ Dinli 450 bestyckar tråden """« skrivet: 16 oktober 2009 kl. 22:35:34 »
Jag kör med 155 huvud 147,5 lågfart unifilter dial-jet blandskruven 2 varv ut och sist men inte minst biltemas slutburk som piffar till det hela. Kan tillägga att jag skiftar filter när unit är skitigt då åker kn-filtret på det enda jag justerar då är main går upp till 165.Maskinen går lika bra med båda inställningarna toppar ca 145km
7
Dinli / SV: hur mycket är många mil på dinli« skrivet: 18 september 2009 kl. 12:43:43 »
Min har gått 11oomil går klockrent än, inget ventil eller kamkjedje strul så jag är helnöjd med min maskin.
8
Dinli / SV: Väldigt dyrt med fyrhjuling..!!« skrivet: 21 augusti 2009 kl. 20:46:48 »
Hej! servade min dom första 300 milen tyckte det blev lite dyrt så nu sköter jag servisen själv, min har gått 1000 mil och allt funkar perfekt.
9
Dinli / SV: Hastighetsmätare« skrivet: 24 juli 2009 kl. 09:59:17 »
Jag har bytt givaren och kabeln, men det funkar inte ändå. Kollat upp kablarna till displayen hittar inget fel inget glapp.Skall försöka få tag på en trippelmätare,så man har lite koll på oljebytena.
10
Dinli / Hastighetsmätare« skrivet: 22 juli 2009 kl. 23:02:42 »
Någon som vet vad man kan använda istället för orginalhastighetsmätaren? Min har pajat, och en ny går på över två papp. Tacksam för lite hjälp.
11
Dinli / SV: Daj+Uni filter« skrivet: 9 juli 2009 kl. 21:14:06 »
Rekommenderar att du köper dial-jet, jag kör med det och det funkar bra. Unifilter 155 munstycke och jappsdämpare från biltema 749kr, drevning 15-36 toppar 145km och drar till varvstoppet på växlarna hur lätt som helst, nöjd som fan
12
Dinli / SV: Drevning« skrivet: 5 juni 2009 kl. 17:28:32 »
Min gjorde 144km 15-38 drevning enligt mätaren, hade kn-filter 180 main större lågfart och trimmsystem.
645 gäster, 1 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Hanen Flest online idag: 759. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|