Tack så mycket för ditt svar Vad menas med kallare eller hårdare stift? Vet du vad man ska ha för storlek på munstycket? Och som du säger den går kanon med chocken i Sen såg jag en slang hängandes ungefär vid förgasaren längst ut på slangen sitter det en guld sak i slangen sen är den inte kopplad i något. Följde slangen framåt och den stack i väg upp mot tändnngslåset såg det ut som. Är det här en slang som ska sitta någonstans? Med tanke på att det är någon guld sak där? Hittar inte att den ska sitta någonstans, kanske bara ska hänga sådär./Christian Citat från: bjare skrivet 27 januari 2011 kl. 00:33:51Du ska ha kallare eller hårdare stift, sitter fel redan som original. Kallt eller hårt/trögt minns jag tyvärr inte.Låter som fel bränsleblandning. Skit i förgasaren? Maskinen har klent munstycke redan original.Låt den stå på tomgång länge, kör med chocken inne. Då går den bra va?
Du ska ha kallare eller hårdare stift, sitter fel redan som original. Kallt eller hårt/trögt minns jag tyvärr inte.Låter som fel bränsleblandning. Skit i förgasaren? Maskinen har klent munstycke redan original.Låt den stå på tomgång länge, kör med chocken inne. Då går den bra va?