Man blir äldre... Gillar dina trådar och var inte blyg med att hårdtesta, fota och kanske filma!...och kanske även reda ut detta med Hondas alla transmissioner... FA/FIS/FE/FET.. osv.
CVT käkar pållar ja... sen är ju Hondans motor längsmonterad med va?Då slipper man en vinkelväxel.Tvärställd motor och kedjedrift är ju logiskt, men i övrigt borde det vara längsmonterat... som ju motorcyklar ofta har, om de har kardan.Tex BMW-boxer och MotoGuzzis V-twinnar.När du blivit varm i kläderna får du även ta och redogöra för hur deras framdiffar funkar och hur bra och smidigt du tycker systemet är.
Hur tar den sig fram i jämförelse med grizzlyn på olika underlag? Hur är bekvämligheten i terräng?
2 Honda hjulingar på gården, kan väll inte bli så mycket bättre Måste fråga, finns Honda trx500 med inviduell hjulupphängning bak, eller är det raka rör som gäller?
de e raka rör som gäller är ju 420: in samt 680:in som är med delad axel.. men 420 finns även med stel axeljag kommer att bygga en vägsladd, snöskrap i vinter och då kommer jag konstruera den så att man kan lägga på vikt för att få bättre fäste.. men jag startar en ny tråd om sladden, vägskrapen senare..
Jaha, så de alternativet finns inte på 500:an. Vad var det som gjorde att du just valde 500:an å inte 420 eller 680:in?
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️