tjenis allesammans! det är så att jag går i tankarna på en renegade 800. ringde denada och kollade hur den skulle gå...dom svarade att den gick som ett skållat troll, så nu till frågan,har själv kört en herrans massa med en ganska trimmad banshee.dubbla 34mm gasare, procirquit pipor, carbon reeds mm. men är nu sugen på ett legalt alternativ...kommer jag att tycka att renegaden går som ett skållat, eller borde jag vara "svårimponerad" jag vet ju att karaktären på dessa är helt olika ( 2t vs 4t) men hur går renegaden jämförelsevis? e det någe "tryck" i den?tacksam för svar...mvh magnus
tack för tipsen!skulle jag åka raptor olagligt behåller jag nog bansheen, 80+ bhp.men annars vore det ett kul alternativ.... diggar mångsidigheten i renegaden... 62 hk laglig.... helt ok borde det ju vara eller?
denada påstår ju att deras maskin på 62 hk är vägreggad och laglig, varför påstår dom det? snackade med dom idag ju och undrade över detta, men nej nej sa dom den här var på 62 hk och laglig i svergige :roll:
Citat från: "monologik"Jag såg nån video här från forumet där de körde ikapp med Renegade, en 800 och något till. I acc:et där var det inte sådär jättestor skillnad mellan Renegade och "vanliga" Can-am.Ingen jättestor skillnad! Det var jag som körde ikapp med Renegaden. Jag har en Outlander 800.Kolla filmen här >>> http://www.atvstockholm.com/movies/070317_ATV_Arlanda_Renegade.wmv
Jag såg nån video här från forumet där de körde ikapp med Renegade, en 800 och något till. I acc:et där var det inte sådär jättestor skillnad mellan Renegade och "vanliga" Can-am.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️