1
Can-Am/Bombardier / SV: CanAm Outlander Max Pro+ 570 eller Max Pro 650?
« skrivet: 13 mars 2019 kl. 22:33:43 »
570 funkar utmärkt, funkar även med 450 men där märker man tydligt att den är inte lika rapp som 570.
Problemet är att man inte får ner kraften i marken, det slirar ovavsett om du har en 450 elle 1000cc.
Själv har jag en 570 DPS T3b ABS. 2018 och är helnöjd.
Ska du köra tunga lass med timmer i skogen så är det ju bättre med en PRO med lägre växlad lågväxel , då kan man köra saktare över hinder mm. Utan att slira på remmen. Jag har kört lite timmer, ris, kört ut matjord , plogat snö , harvat paddock ,nöjeskört , kört till jobbet ett par gånger utan bekymmer. Det som man får tänka på är att om du hänger på en tung vagn eller snöblad så blir den för mjuk i fjädringen, PRO modellerna har styvare fjädrar. Lycka till
Problemet är att man inte får ner kraften i marken, det slirar ovavsett om du har en 450 elle 1000cc.
Själv har jag en 570 DPS T3b ABS. 2018 och är helnöjd.
Ska du köra tunga lass med timmer i skogen så är det ju bättre med en PRO med lägre växlad lågväxel , då kan man köra saktare över hinder mm. Utan att slira på remmen. Jag har kört lite timmer, ris, kört ut matjord , plogat snö , harvat paddock ,nöjeskört , kört till jobbet ett par gånger utan bekymmer. Det som man får tänka på är att om du hänger på en tung vagn eller snöblad så blir den för mjuk i fjädringen, PRO modellerna har styvare fjädrar. Lycka till