17 hk på hjulen tror jag de ska vara, ostrypt, för mej har alting fungerat perfekt inga problem alls under ett års körning, de enda som är dåligt är som däcken som sitter på bak orginal dom gör den väldigt lätt vält så jag har bytt mina. blir extremt stor skilnad på den då, mkt goare. hur lätt de är att få tag på delar vet jag inte eftersom min har gått problem frit så jag har aldrig bytt något! kolv bytte vet jag inte hur ofta de är 100 timmar är de på banshee har jag hört, men om man kör orginal så verkar de gå längre, o byttena är ännu längre med ännu längre mellan rum på blastern skulle jag tro efter som den inte är lika "race". min kommer nog vara till salu nu till hösten ska bestäma min nu i veckan om den ska säljas eller inte! adda min msn: fegtu@hotmail.com har kört blaster ett år så jag kan kanske svara på frågor du har, online dygnet runt nästan :wink:
vad är det för max varvtal på dom?Är cdin strypt?
kan vara för att man inte ska varva i hjäl den
Hur många hk tror ni man kan få ur den om man köper big bore kit 240cc och portar med lite bätre durationer (uträknat) större mikuni flatside förgasare uträknad pipa annan reed ventil högkompstopp ?ostrypt cdi :?:
Hur många hk tror ni man kan få ur den om man köper big bore kit 240cc och portar med lite bätre durationer (uträknat) större mikuni flatside förgasare uträknad pipa annan reed ventil högkompstopp ?ostrypt cdi
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️