Roligast förknippar jag med högst effekt = RenegadeHögst kvalitet och markfrigång + difflock = GrizzlyRätta mig om jag har fel.
Skulle väl säga outlander 1000 xmr har högst effekt ,markfrigång och tar sig fram bäst(förutom på stenhällar och asfalt).Men roligaste beror ju på vilken typ av körning man tänkt utöva.
Har XMR mer effekt än renegade? Den är väl bara tyngre?Vad gör att XMR är bättre i skogen än en vanlig Outlander förutom feta däck?Jag tolkade som det var "grund"-maskinen och inte extrautrustning som va frågan.
Xmr har en annan utväxlig antar jag.Kan man motivera 150.000 för en leksak så Can-amKan man motivera 100.000 för en leksak så yamaha suzuki polaris.Roligaste är nog inte maskinen utan personerna i sin omgivning när man kommer upp i de klasserna. (Ingen normal människa köper en maskin för 150.000 för att sedan sänka den i närmsta lerhål)
På kvarn var det en som sänkte sin rzr(?) så den nästan försvann, han verkade ganska reko och normal. Vad ska man med en gyttjepreppad maskin för 150 lakan till annars?
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️