Funderar på att byta upp mig och har fått ett visst intresse för KFX400 som tydligen går att få vägreggad. Någon som vet om det är en bra maskin? Hur är ax? Hållbarhet? Hur mycket soppa per mil? Toppfart? Antal hk strypt resp. ostrypt? Kort sagt all info ni kan ge mig tar jag glatt emot. Finns det någon annan jämförbar maskin som ni skulle rekommendera istället för i stort samma peng? (inget snack om Dinli & Raptor nu för dessa känner vi alla väl till vid det här laget...)
28-32 på bakhjulen
Prisskillnaden mellan dessa är ca 5000kr & det är nog vad ett komplett plastkit i orange kostar(LTZ-KFX).Det är f.ö den enda skillnaden mellan dessa..
Citat från: "MinHoj.se"Prisskillnaden mellan dessa är ca 5000kr & det är nog vad ett komplett plastkit i orange kostar(LTZ-KFX).Det är f.ö den enda skillnaden mellan dessa..Shit! Nu hamnar man i den där kassa sitsen igen. Dvs är det verkligen värt 5 papp bara för att det står Kawa och är en annan färg?Är ju troligen bättre att köpa Suzukin och lägga 5 papp på lite godis till den...fast gult är ju inte en färg som jag älskar och vitt är rent av fult på en quad. :? Snyft! Jag får köpa en Polaris istället :wink: Tack allihop för er info ang. detta. Verkar inte som om någon vill rekommendera mig att kolla på något annat så jag får väl utgå från att det är jäkligt bra maskiner iaf. Börjar bli dags för provkörning då...
Visst f-n det är svårt att välja har själv en kymco som jag trivs bra med,men det är ju alltid skoj att byta mot nåt annat hade inte pengar nån betydelse hade ja nog provat me en raptor 700, ett alternativ är ju annars en raptor 350- är klassen under kfx:en eller en dinli 450
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️