vad är det för björnmuff du har på sadeln?
Klar för start i mud nationals(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)i sitt rätta element(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)målgång som segrare (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
TjoSatt här och tänkte på vad jag skulle göra för nästa modd på min kawa men kommer inte på riktigt vad jag ska göra.Så kan alla inte visa upp sina kawor och berätta lite vad man har gjort på den?Jag kan börja med några bilder men min är fortfarande ganska stadard Dock så har jag fått dit bättre däck och väntar på min hasplåt fortfarande som inte kommigt hem än.Men har fått dit handtagsvärmare 4 zon som jag är riktigt nöjd med.Måste ju få igång kawadelen lite, alldels för tyst här!
Fett nice Din höjning funkar det bra? Drivknutarna håller dom ihop?
Fina hojjar!Men varför flyttar många upp kylaren, är det bara om man ska ägna sig åt seriös mudåkning eller geggar den gärna igen och krånglar vid "normal" lek?
Grönis vad heter väskan du har bak? Den såg smidig ut...
Där ser man hoppas han har den i lager. Måste ju skaffa den om jag ska med er på tur på lördag så jag får plats med korven:-)
Tyvärr äger jag ingen Brutta än... du blandar nog ihop mig med nån annan.
Wasteland menar du mej ?Jag har jag dragit den övre kylarslangen genom den svarta kåpan under styret och den undre slangen, borrade jag i plasten och drog den rakt ner.Under framracket sitter det 4 hylsor jag kapade av dom 2 främre så dom blev hälten så långa. Då kommer racket ner lite och kylaren sitter inte så högt. Sen kan man vinkla ner kylaren så mycket det går. Min fläkt ligger bara några mm ifrån plasten.
Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den
Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra
Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:11:11Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra Självklart ska ja fixa några bilder, är supernöjd med dom små med en i, men den på kåpan vid styret kunde jag vart utan Likaså vikningen på plogen bara så j.vla smidigt istället för att hoppa fram o tillbaka stup i kvarten. värd varenda spänn
...vill åsså ha en vikplogmotor...
Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:22:01Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:11:11Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Japp frontmonterad.fördelar än så länge: lyfter plogen skithögt om man vill lätt att montera säger dom man slipper ju iaf krypa under nya plogen mycke tyngre plus att vinkelmojängen väger ju oxåNackdelar: tung! wiren har gått av två gånger precis på linstyrar hjulet trots att jag har den linstyraren med större hjul i underkant.De va än så länge bara kört 40 tim me den så de kanske kommer mera...Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra Självklart ska ja fixa några bilder, är supernöjd med dom små med en i, men den på kåpan vid styret kunde jag vart utan Likaså vikningen på plogen bara så j.vla smidigt istället för att hoppa fram o tillbaka stup i kvarten. värd varenda spänn ja det blir ett jävla upp å ner om man ska ploga lite, blir en sån där nästa vinter. Har du frontmonterat fäste till plogen?
Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:11:11Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Japp frontmonterad.fördelar än så länge: lyfter plogen skithögt om man vill lätt att montera säger dom man slipper ju iaf krypa under nya plogen mycke tyngre plus att vinkelmojängen väger ju oxåNackdelar: tung! wiren har gått av två gånger precis på linstyrar hjulet trots att jag har den linstyraren med större hjul i underkant.De va än så länge bara kört 40 tim me den så de kanske kommer mera...Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra Självklart ska ja fixa några bilder, är supernöjd med dom små med en i, men den på kåpan vid styret kunde jag vart utan Likaså vikningen på plogen bara så j.vla smidigt istället för att hoppa fram o tillbaka stup i kvarten. värd varenda spänn
Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Japp frontmonterad.fördelar än så länge: lyfter plogen skithögt om man vill lätt att montera säger dom man slipper ju iaf krypa under nya plogen mycke tyngre plus att vinkelmojängen väger ju oxåNackdelar: tung! wiren har gått av två gånger precis på linstyrar hjulet trots att jag har den linstyraren med större hjul i underkant.De va än så länge bara kört 40 tim me den så de kanske kommer mera...Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra
Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:25:20Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:22:01Citat från: Grönis skrivet 17 februari 2010 kl. 21:11:11Citat från: skum skrivet 17 februari 2010 kl. 21:05:06Ganska ny väntar på hjulen o hasplåtarna. Kör ed Grippers skruvdubb i däcken eftersom jag plogar lite sitter oxå e lvinkling (http://www.rindab.se/shop/assets/prod_images/p73860n.jpg) på plogen ASNÖJD me den fy fan va avis jag blir nu jag vill åsså ha en vikplogmotor e redigt sjuk på en sån. Har plogningen på min gata så man gör några timmar varje gång det kommer ner snö och det blir ganska bra med spring å byta vinkel på plogfan Japp frontmonterad.fördelar än så länge: lyfter plogen skithögt om man vill lätt att montera säger dom man slipper ju iaf krypa under nya plogen mycke tyngre plus att vinkelmojängen väger ju oxåNackdelar: tung! wiren har gått av två gånger precis på linstyrar hjulet trots att jag har den linstyraren med större hjul i underkant.De va än så länge bara kört 40 tim me den så de kanske kommer mera...Kan du inte ta nått kort på lyset när det e mörkt? Har kollat lite på dom där leden men dom e ju så förbaskat dyra Självklart ska ja fixa några bilder, är supernöjd med dom små med en i, men den på kåpan vid styret kunde jag vart utan Likaså vikningen på plogen bara så j.vla smidigt istället för att hoppa fram o tillbaka stup i kvarten. värd varenda spänn ja det blir ett jävla upp å ner om man ska ploga lite, blir en sån där nästa vinter. Har du frontmonterat fäste till plogen?
Vikplogar och harvar i all ära men skulle inte det här vara en tråd för att visa upp sin Kawa
Jag har hemknåpade 1" höjjning på min, ska se om jag kan fixa bild!Kommer komma en ny bild på min nya hjul snart också, så man får blinga lite Ska bara få maskin rackarn o gå bra först
Grönis: Kolla ebay i usa, där finns det massor att välja av. Lite mera humana priser oxå.
Ska se vad jag kan göra, men dom är väldigt enkla i sin helhet!I värsta fall kommer dom i morgon !Är inte hemma just nu..
Inte många bilder i denna tråd
är dom så rena i början det har ja förträngt
Grönis, när får vi se high lifter 2", 14 fälgar med monsterdäck, slip on, hmf dobeck box, k&n filter då? Du kan ju inte åka runt och bli dragen av polaren X5:a
Bilder är kul................. Här är en -08 Brute Force 840cc by Muzzys.Douglas Rhythm 12" FälgMaxxis Mudzilla 27" m.m.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Här med Buffalo 28:or(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Inte i min ägo längre tyvärr..........
Brute Force 840cc by Muzzys
These Teryx/Brute Force Big Bore Kits offer the engine builder an easy way to gain horsepower and torque.The 800cc kit is currently running 1st in points in the CORR Series Montclair Kawasaki/Funco Teryx driven by Chad George.Unlike other kits on the market, the Muzzy kits include the bored cylinders.The 916cc kit includes front and rear bored cylinders, Muzzy 90mm pistons, 6mm stroked crankshaft (ion nitrided, dynamically balanced and micropolished) Carrillo® I-beam connecting rods, rings, pins, clips and gaskets.
Så här bred va min med breddningen jag hade på.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: Lowest skrivet 15 mars 2010 kl. 19:01:23Så här bred va min med breddningen jag hade på.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)hur mycket är den breddad? ser välldigt bre ut måste jag säga
Citat från: Lowest skrivet 15 mars 2010 kl. 19:01:23Så här bred va min med breddningen jag hade på.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Ungefär så där ser min ut också just nu, hur har allt hållt med lager bussningar o leder? Är lite nervöst att det blir väldig belastning på grejerna..!
Aaa, den brutten va jäkligt fräck. Du måste lagt ut lite kulor på den ser ja. Varför säljer man en sån maskin?
Citat från: wasteland skrivet 11 mars 2010 kl. 12:13:54Aaa, den brutten va jäkligt fräck. Du måste lagt ut lite kulor på den ser ja. Varför säljer man en sån maskin? Var det riktat till mig??? Ja, ibland undrar man själv vad man pysslar med.Kör nu Can Am Outty 800R XT-P men saknar Kawwan.... Kan inte riktigt sätta fingret på varför heller. Kanske när mud säsongen är igång så kommer jag ändra mig vem vet??Förresten, mud säsongen börjar på Tisdag i Mud Creek Texas när vi 20 Svenska släpper loss ordentligt
Citat från: Mudzilla skrivet 17 mars 2010 kl. 17:19:30Citat från: wasteland skrivet 11 mars 2010 kl. 12:13:54Aaa, den brutten va jäkligt fräck. Du måste lagt ut lite kulor på den ser ja. Varför säljer man en sån maskin? Var det riktat till mig??? Ja, ibland undrar man själv vad man pysslar med.Kör nu Can Am Outty 800R XT-P men saknar Kawwan.... Kan inte riktigt sätta fingret på varför heller. Kanske när mud säsongen är igång så kommer jag ändra mig vem vet??Förresten, mud säsongen börjar på Tisdag i Mud Creek Texas när vi 20 Svenska släpper loss ordentligt Ja det va din maskin ja mena, glömde citatet :Hur känns can amen mot kawwan tycker du?Jag skulle aldrig vågat sälja en sån fin maskin
Vad heter handtagsskydden och hur sitter dom fast. Är ju lite trångt på styret redan nu på min.
Citat från: Lowest skrivet 1 april 2010 kl. 22:28:00Vad heter handtagsskydden och hur sitter dom fast. Är ju lite trångt på styret redan nu på min.att det är trångt e nog ett milt uttryck men har klurat ett tag och kollat på vad för skydd som skulle kunna passa, har kollat på dom där pilot men dels tycker jag dom är fula och så passa dom inge bra alls.Man får klippa ut lite ur kåpan fram för det ska passa bra men det tyckte jag inte va några problem för min del.Skydden kommer från Allroad 300 och dom passar faktis riktigt bra, kan ta några närbilder idag så du får se hur dom sitter fast.
Ohh, dom va inte dumma! Vart har du fått tag på dom? Grönis vart bor du igentligen? Har för mig att du bor uppåt nånstans, du ska möjligen inte till extreme weekend i hofors i år?
Det är garanterat samma som sitter på flera av Linhais modeller också, jag har sådana på mina Linhaier.Om jag inte tar fel så är Allroad en Linhai.
Har köpt dom hos min handlare =) men du kan beställa dom av vem som hellst som säljer CF Moto typ, dom kommer från en Allroad 300 Challenger och dom sitter orginal på dom. Slår vad om hatt Benny på Trech kan fixa ett par till dej till rätt pris =) Sen dom där svarta "pluttarna" får man köpa extra och det är igentligen till MC tror jag, men iallafall så är det en sak man trycker in i styret sen skruvar man åt den så sitter den som berget.Jag bor i dom mörka skogarna i Hälsingland =) kan pm exakt plats om du vill Hofors e jag sugen som fan på men jag får se hur det styrs upp med familj och slantar =) Ska du dit?
Hoforsträffen lär ni komma till så vi blir ett Kawagäng som kan stila lite
Handtagsskydden ser bra ut nu lär jag leta på nått liknande å sätta dit.Jag har tittat på dom som sitter på Bladen och dom kan man sätta i hållarna för speglarna.
jaha undra hur man ska lägga upp det här för kärringen då, 4 dagars lek i lera. Undra vad som hon blir mest sur av att jag ska var borta i 4 dagar eller alla leriga kläder som det kommer bli
www.gestrike4wheelers.se finns info om hoforsträffen..
Citat från: Lowest skrivet 2 april 2010 kl. 23:38:41Hoforsträffen lär ni komma till så vi blir ett Kawagäng som kan stila lite Så klart vi kommer, vi är ett gäng från gävle trakten som är bokade!Då ska vi ut o bada i Böle boys Citat från: Grönis skrivet 3 april 2010 kl. 08:41:46jaha undra hur man ska lägga upp det här för kärringen då, 4 dagars lek i lera. Undra vad som hon blir mest sur av att jag ska var borta i 4 dagar eller alla leriga kläder som det kommer bli Den helgen är nått en "man gotta do" liksom. Du får bre på lite om en vistelse för henne sj, el kanske en trip med familjen till nått trevligt ställe runt sommar tid som kompensation. Brukar funka på alla kvinno folk. Själv släppte ja iväg tant till tyskland sj ,fri från oss i familjen i 4 dar. Då va hon som en katt som man smekt med hårs Du kommer att missa nått jäkligt roligt kan ja säga, roligare finn inte med fyrahjul o massa ATV vänner i en o samma pöl.. Citat från: Pson skrivet 3 april 2010 kl. 08:32:59www.gestrike4wheelers.se finns info om hoforsträffen..Finns även en länk ang den träffen på "träffar o arrangeman" under gävle borgs län,
Här kommer lite bilder från helgens körning o diverse som ja hittat Den här atterajen fick jag med när ja köpte min maskin, har aldrig haft den på tills idag, ett jäkla insugs bröööööl kan ja lova.Kan dock inte förstå vitsen riktigt, förutom det självklara att den ska få mer luft då. Men det låter ju ballt Dessutom ser det ut som en köpes detalj, nån som sett nått sånt här nånstans?(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Här kommer lite bilder från långfredans körning. Ett färskt hygge gav en mycket rolig stund. Tänk vad så lite kan göra :(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Till vår stora glädje fanns även ett gyttje pöl att grisa i. Varför är det inte fler fruntimmer som håller på den här hobbyn, finns ju lera i mängder för dom att "må bra i" (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Som min käre vän sa, lite tuva välter ofta stora lass Notera pinnen som går tvärs igenom framvagnen (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Wasteland Jag har sett det förut En kompis snabbsnorklade sin Kawa på Hoforsträffen förra året. Delarna köpta på Biltema.Det funkade faktiskt bra. Han stoppade en plastpåse i luftintaget som sitter orginal i framkanten på luftburken och fyldde det med fogskum.Så det är ett snorklad lock till luftburken Luftintaget är så stort orginal på luftburken = 3 tum Vid 45s ser du Kawan som har locket på. Filmen är från Hoforsträffen 2009.
klart vi ska bli ett gäng kawaåkare, har diskuterat med käringen och vi kanske gör det kanske till en "familjehelg" Någon som vet hur det är med stugor som har toalet och dusrh? Hur långt bort ligger typ stugor och sånt?Sorry för felstavning å sånt skt men jag e fan ful nu alltså!
Citat från: Lowest skrivet 4 april 2010 kl. 09:33:52Wasteland Jag har sett det förut En kompis snabbsnorklade sin Kawa på Hoforsträffen förra året. Delarna köpta på Biltema.Det funkade faktiskt bra. Han stoppade en plastpåse i luftintaget som sitter orginal i framkanten på luftburken och fyldde det med fogskum.Så det är ett snorklad lock till luftburken Luftintaget är så stort orginal på luftburken = 3 tum Vid 45s ser du Kawan som har locket på. Filmen är från Hoforsträffen 2009.Ja jäklar, det va som attan!Enligt utsago ska min maskin gått som din polares också på hofors träffen. Ska nog kika på det där med fylla påsen metoden tills träffen Funkade det som det skulle?
Den Kawan som locket satt på var en -08 din är väl äldre ?Undra vem som ägt din då ?Snorkla som jag har gort tar max en timme det är jättelätt
Citat från: Lowest skrivet 4 april 2010 kl. 11:56:00Den Kawan som locket satt på var en -08 din är väl äldre ?Undra vem som ägt din då ?Snorkla som jag har gort tar max en timme det är jättelätt Ok, ja det stämmer det är en -05:a. Kommer inte ihåg vad han hette, va en större kille från bålsta trakten som jag köpte den av!Härligt med sånna här yber tips Kommer nog annama detta lilla tips om jag ej hunnit snorkla tills dess Tack så mycket!
jag har funderingar att sätta snorklar på min åsså, vi får se om det är gjort till hoforsträffen eller inte =) Jag är inte spec mycket för att gegga ner mej kör hellre i skogen med blandad körning. Hur gör ni med alla luftslangar? pluggas dom eller borrar ni in dom i annat rör?
Citat från: Grönis skrivet 5 april 2010 kl. 07:37:29jag har funderingar att sätta snorklar på min åsså, vi får se om det är gjort till hoforsträffen eller inte =) Jag är inte spec mycket för att gegga ner mej kör hellre i skogen med blandad körning. Hur gör ni med alla luftslangar? pluggas dom eller borrar ni in dom i annat rör? Alla avluftningsslangar sitter under kåpan på styret så dom får vara som dom är
Lägg gärna upp bilder och berätta lite hur du gjort det hela.
Lite nya bilder på maskinen i vår solen, nu även lite lätt tvättad :(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Slank med några annorlunda kawwor också, el var det bruks bilarna? Baby expressen..Har samma fälgar på min outis med 27/10 i fram o 27/12 i bak... Breddar det lika mycke på kawan som can am... Jag ställde min bakom en Skoda Octavia o dom blev precis lika breda (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)O lill raketen..(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Vill se mera fina kawwor o sånt nu, va inte blyga upp med dom !
fint att se lite skogskörning är det orginal dämparen du har kapat upp ? hur blir det då på decibel testet på besiktingen ?Fast vafan den dagen den sorgen,lät ju riktigt bra
Citat från: Ace skrivet 14 maj 2010 kl. 13:22:57fint att se lite skogskörning är det orginal dämparen du har kapat upp ? hur blir det då på decibel testet på besiktingen ?Fast vafan den dagen den sorgen,lät ju riktigt bra Långt till besiktningen och kompisen har ett orginalsystem som ligger Orginal går det 2 in å 1 ut ur ljuddämparen. Jag sågade upp hela dämparen och drog 2 rör rakt igenom o och packade om den. Borrade ett par hundra hål i rören i dämparen först.Jag hade en KFX700 förut och den hade jag dubbelsystem på så jag saknade ljudet från den
ingen som gjort en modd eller liknade som vill visa det??? Varigt tyst här nu länge
Tycker Kawwan var riktigt frän
Fick du den gröna plasten såld wox ?
Nu gick väl HELA löningen åt blev det nån märkbar skillnad med muzzyboxen eller skulle du köpt en copperhead nu med facit i hand?Böt du även fjädrarna när du böt dämpare har för mig att du skruvade över dom gamla.Ja då är den klar att ta ut i skogen en sväng nu då
du var bara TVUNGEN o köpa nått som du inte hade
Dekalkit
hahaha, du e fan sjuk Du är även alla ÅF stora dröm!
Citat från: *Anton* skrivet 1 november 2010 kl. 22:30:29hahaha, du e fan sjuk Du är även alla ÅF stora dröm! nääääää jag e helt frisk kanske lite förkyld bara ;-) vi får se hur det blir med dekalkittet för dom måsta ha en hoj och mäta upp det på så vi får se om det blir av eller inte, men han satt ju på ett kitt på en renegade och det vart snyggt som fan.
Citat från: *Anton* skrivet 1 november 2010 kl. 19:35:48du var bara TVUNGEN o köpa nått som du inte hade det börjar bli svårt nu att hitta saker
Grönis:Har du gjort fästet till vinchen själv? Isf hur?
Citat från: Grönis skrivet 1 november 2010 kl. 19:57:13Citat från: *Anton* skrivet 1 november 2010 kl. 19:35:48du var bara TVUNGEN o köpa nått som du inte hade det börjar bli svårt nu att hitta saker Skärmbreddare och strålkastar skydd då
Citat från: Thyrén skrivet 2 november 2010 kl. 12:14:30Grönis:Har du gjort fästet till vinchen själv? Isf hur? läs den här tråden http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=27895.0
Vilken färg är snyggast på Kawasaki Bruteforce ?Vilken färg ska man ta om man ska köpa nytt
Limegrön e det här
Kawa skall vara limegrön
Måste man lägga upp bilder nånstans och sedan länka därifrån till hit ??
Citat från: Grönis skrivet 2 november 2010 kl. 06:53:50Citat från: *Anton* skrivet 1 november 2010 kl. 22:30:29hahaha, du e fan sjuk Du är även alla ÅF stora dröm! nääääää jag e helt frisk kanske lite förkyld bara ;-) vi får se hur det blir med dekalkittet för dom måsta ha en hoj och mäta upp det på så vi får se om det blir av eller inte, men han satt ju på ett kitt på en renegade och det vart snyggt som fan.Här finns det dekalkitt till Brute Force
Citat från: Thyrén skrivet 8 december 2010 kl. 16:31:32Citat från: Grönis skrivet 2 november 2010 kl. 06:53:50Citat från: *Anton* skrivet 1 november 2010 kl. 22:30:29hahaha, du e fan sjuk Du är även alla ÅF stora dröm! nääääää jag e helt frisk kanske lite förkyld bara ;-) vi får se hur det blir med dekalkittet för dom måsta ha en hoj och mäta upp det på så vi får se om det blir av eller inte, men han satt ju på ett kitt på en renegade och det vart snyggt som fan.Här finns det dekalkitt till Brute Force Fint! Men länk hade underlättat
Den där va riktigt snyggg!! Tror jag måste byta till svarta fälgar jag med om jag inte får min såld
Går alltid o ringa om man e intresserad!
Jag väntar på nya fälgar och däck. bild kommer. Hoppas bara att dom kommer innan helgen för sen drar jag iväg på jobb i två veckor!
Vad blir det för däck/fälg? Jag skodde skogspulkan med diablo 12" bedlock fälgar & Mudbug 27x10x12
Det va det coolaste jag sett på länge!
KVF750 -2012 Bruterex Reprilte edition
Hmmm ? Jo den är vacker !!! skulle vilja se den live!
Mitt nya inköp !!!! (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Införskaffade mig denna under maj månad.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Det finns väldigt få på blocket faktiskt, man ska ha en gnutta tur för att få tag på en
Hmm det ante mig.. Får väl hålla utkik
Ni som är glada Kawasaki KFX 700 ägare Kan ni inte visa hur ni fick dit powermadd handskydden ?
Äh!Jag får fan inte dit powermadd hållarna på vänster sida, om jag flyttar som dig McSlize så blir det ju jätte konstig vinkel på bromsen + att man inte får i "handbromsen" Hur ska man lösa detta nu då
Lite små fix med Kawwan, Powermadd handskydd med speglar (verkligen riktigt bra), självklart monster dekaler samt målade den fina "dresel" staget med bromsljus och blinkers.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Min Brute Force 650 -12
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️