1
Can-Am/Bombardier / SV: Se skillnad renegade
« skrivet: 8 februari 2009 kl. 16:41:18 »
om det er som outlander så er det vell enklest og se det på speedometeret. Digital kontra analogt
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 1
Can-Am/Bombardier / SV: Se skillnad renegade« skrivet: 8 februari 2009 kl. 16:41:18 »
om det er som outlander så er det vell enklest og se det på speedometeret. Digital kontra analogt
2
Can-Am/Bombardier / SV: Behöver hjälp med gps:n garmin.« skrivet: 4 februari 2009 kl. 19:30:47 »Kan bara meddela att det fortfarande inte går att föra över kartor till Questen från Mac OS 10, således kan jag inte använda min GPS ännu. Enligt Garmin skall jag använda en PC med win för att göra om kartorna till ett format för Mac, men varken jag eller mina kompisar har något sådant och hade jag det skulle jag heller inte behöva program för Mac ändå. Sjukt dåligt av ett världsföretag att inte ha program och support för OS 10.Kan ni inte bruke wine? Jag kjør de kartor jag behøver via linux/wine. Funkar hur bra som helst . Når det gjelder dvd skivan så står det serienummer på papplådan som den var pakkat inn i. 3
Can-Am/Bombardier / SV: Can-Am och kvalité« skrivet: 26 januari 2009 kl. 16:52:51 »
Kjørt 14500km i 2008 uten noe store kostnader. Reima gikk vel 9000.
Det er en 800 ltd-08. Still going strong. 4
Can-Am/Bombardier / Manuell girkasse« skrivet: 23 januari 2009 kl. 18:34:20 »
Om det hadde eksistert en manuell girkasse til outlander/renegade , kunne du tenkt deg dette.?
Du beholder L/H/R men får 4-5 gir på hvert eksisterende gir. L(1-5)/H(1-5)/R(1-5) 5
Can-Am/Bombardier / SV: Motorvarningslampa lyser..« skrivet: 11 januari 2009 kl. 08:47:50 »
Den haltar hem på 3 hjul
Från spøk til alvor.Du har nok hatt en low bat och om det blir rett for lågt får du limp home. Limp home meddelande har mange funksjoner, nån innebærer at sykkelen inte får gå på fullt turtall osv. andre så vil man inte merke nåt. 6
Can-Am/Bombardier / SV: 650 max vs 800 max« skrivet: 14 december 2008 kl. 08:13:40 »
Ikke så vanskelig og forstå det. : Når en ligger på motorvegen i jevnt turtall over lengre tid så blir det et spor (grop/bump) i viktorna nått som gjør at det føles som automat "giring". Turtallet må da så høyt at de klarer och bli "kastet" over sporet (grop/bump) for och kunne vandre fritt videre.
Ved och bytte dom så senker en rpm från 250-500 rpm och du får sømnløs kjøring igjen, . 8
Can-Am/Bombardier / SV: brp plogar?« skrivet: 7 december 2008 kl. 20:39:13 »
Hvilket bestillings nummer har dette hos brp?
Har bare funnit detta 715000259, men ser ut som hele skyvsatsen. 9
Can-Am/Bombardier / SV: Hårt tillslag - sliten rem?« skrivet: 1 november 2008 kl. 20:01:00 »
Jeg kjørte 10000km på orginal reimen, da var den ikke på 30mm men 0.5 mm lavere på variatoren en orginalen samt at det var en liten skade på den.
10
Can-Am/Bombardier / SV: Hur stor skillnad är det igentligen på 650cc och 800« skrivet: 27 oktober 2008 kl. 20:29:36 »
De går like godt og like fort. 800 drar bedre i bakker med last. Her kommer noen NM inn.
11
Can-Am/Bombardier / SV: Bildäck på Can Am 650« skrivet: 16 augusti 2008 kl. 21:54:07 »
Når er har 1cm spacers så kan det brukes opel felg som sagt tidligere. Men innpresset er och viktig. ET38 passer.
Kjør på 235/45-17, funkar kanon. 12
Can-Am/Bombardier / Motorvarningslampa lyser..« skrivet: 7 juli 2008 kl. 07:33:22 »
Det blir for lite strøm. Om du kjører til ÅF så vil ni se feilmelding med low batt. Inte farligt. Ja har hatt det.
442 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 469. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|