Roligt! Detta skall följas! Men hur ska du lösa kedje-problematiken?Går det vända bakaxeln Övriga tips. Kazuma är ju kanske inte känd för dess kvalitet så kolla över svetsar och gör ev. förstärkningar så du inte får några obehagliga överraskningar vid jungfruresan
Hasplåt är ju onödig vikt om du ska åka bakhjul.Det är ju ingen direkt bärande del. Så ska du inte åka skog så skippa det och satsa på förstärkning vid behov
kan man inte åka på bakhjulet i skogen?
Idag började vi demontera alla kåpor, nerfbars m.m. Innan vi började demonteringen sa FARLIGMJÖLK något i stil med "nu markerar vi upp och sorterar skruvar och muttrar bra som fan så vi hittar allt sen", de orden byttes under dagen ut till "vi kör uteslutningsmetoden"... det är en bra metod har jag hört. Jag tror att Kazuma har snålat in på skruvar som inte sitter synligt. (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Något proffs har varit framme och lagat batterilådan.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Avgasrör Kazuma 250 vs Access 450.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Ljuddämparen fungerar... check!(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Så här såg den ut när vi kom...(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)...och så här såg den ut när vi drog.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Det var allt för den här gången.