13
Can-Am/Bombardier / SV: check engine
« skrivet: 15 april 2012 kl. 14:57:36 »Det är inte så att det står "low oil pressure"?Nä det står bara low oil check engine
Mig veterligen så finns det ingen givare för oljenivån på dessa motorer.
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 13
Can-Am/Bombardier / SV: check engine« skrivet: 15 april 2012 kl. 14:57:36 »Det är inte så att det står "low oil pressure"?Nä det står bara low oil check engine 14
Can-Am/Bombardier / check engine« skrivet: 14 april 2012 kl. 22:24:32 »
På min -07 650 står det check engine low oil men det är bra med olja i och jag har fettat in alla kontakter på höger sida på motorn lika förbannat så dummar den sig ibland men slutar då jag startar om. Är det någon mer kontakt man ska kolla eller är det givaren som dummar sig? det ska tilläggas att den gått i vatten.
15
Can-Am/Bombardier / SV: Outlander/Renegade 1000 - potentiellt problem« skrivet: 2 april 2012 kl. 07:13:18 »Luthander fick dubbla skogsnycklar, kanske du med?Ok tack för det då är det som vi misstänker. 16
Can-Am/Bombardier / SV: Lättare att få in växlar.« skrivet: 1 april 2012 kl. 22:22:45 »
Men visst fungerar original lageret som en motorbroms där av de små fjädrarna eller är jag helt fel ute?
17
Can-Am/Bombardier / SV: Outlander/Renegade 1000 - potentiellt problem« skrivet: 1 april 2012 kl. 22:19:08 »Japp och den går lika på båda. 18
Can-Am/Bombardier / SV: Outlander/Renegade 1000 - potentiellt problem« skrivet: 1 april 2012 kl. 19:18:54 »vägreggad? strypning?Nej den är terräng reg. 19
Can-Am/Bombardier / SV: Outlander/Renegade 1000 - potentiellt problem« skrivet: 1 april 2012 kl. 11:23:10 »
Vet inte om det hör hit men en polare har köpt en 1000 förra helgen och den går bara 73 kilometer sen börjar den blöddra och den går knappt bättre än min 650. Är det nå typ av inkörningsläge på dom eller kan det vara så att nyckeln är fel kodad? kan tillägga att den går lika på bägge nycklarna.
20
Can-Am/Bombardier / SV: Lättare att få in växlar.« skrivet: 1 april 2012 kl. 10:55:38 »
Har för mig att det ska vara ett special fett till det lageret som är skit dyrt så kolla det först men det är att rekommendera att smörja det, mitt satt nästan fast och efter att det blev smort så blev det bättre att växla.
22
Can-Am/Bombardier / SV: Underhåll krävs« skrivet: 3 februari 2012 kl. 11:33:50 »
Serva den på verkstad din snåla j..el!!!!! det har du råd med Hahahaha
23
CF Moto / SV: goes 520 vs cf moto 500« skrivet: 29 november 2011 kl. 19:51:55 »Ovan hämtats från: http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=39153.0Jag tror inte det är frågan om utan när plasten går sönder. 24
Can-Am/Bombardier / SV: knackande ljud vid låga varvtal! can am 650« skrivet: 19 november 2011 kl. 10:34:24 »Tack för info. Dessa plastbitar kan väl inte kosta mycket? Behöver man avdragare för att byta?Nej det behöver du inte! 471 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 509. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|