Kom ihåg att ta bort dragkulan också
förlåt att jag stör tråden lite men vill bara göra klart att man inte behöver plocka bort nån "dragkrok" OM du INTE har en kontakt som är kopplad! dvs har du ingen släpvagnskontakt 7polig så kan du lungt ha kvar kroken då den ses som en bogser annorning!On topic! Ritkigt roliga dem där maskinerna! det där är små saker som går snabbt att fixa så du kan ut och gasa fullt sedan
anses inte som en dragkrok om du inte har en kontakt och kan koppla med fastmontering,min maskin har både kontakt och drag och är av 2014års modell och är registread med denna dvs typ godkänd!, Går inte i Jönköping kan jag säga direkt och jag tänker inte ställa mig och diskutera med dom när det tar 30 sekunder att ta bort skiten och få en uppretad besiktningsman som bara ska hitta fel till varje pris.har besiktad alla mina fyrhjulingar , har haft ett 10tal och även besiktat fyrhjulingar i yrket och detta är inget problem att ha en "dragkrok" monterad, då det åter igen anses som en bogserögla , en dragkrok som du har på bilen är nått helt annat!
Vet att TGB och nyare dinli va registrerad med dragkrok från återförsäljare ,men inte hört att några andra märken skulle ha det .Fast kan dom så kan ju även andra.Men har du en vägmaskin här utan att ha reggad kula åker du på en 2:a direkt kan jag säga sen kan du kalla den för ögla,hake eller va du vill.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️