Citat från: hocky79 skrivet 23 februari 2011 kl. 07:45:36Jag har en som är på väg, ska höja varvtalspärren lite och kanske se över tändkurvan.=)Köpte du den där lite billigare boxen =)Du lär sjriva när du provat den =)
Jag har en som är på väg, ska höja varvtalspärren lite och kanske se över tändkurvan.
Citat från: Bull3N skrivet 23 februari 2011 kl. 09:01:55Citat från: hocky79 skrivet 23 februari 2011 kl. 07:45:36Jag har en som är på väg, ska höja varvtalspärren lite och kanske se över tändkurvan.=)Köpte du den där lite billigare boxen =)Du lär sjriva när du provat den =) Jepp, will do
Ang. Hastighets spärr, vore intressant att koppla ur kontakten till hastighetsgivaren på växellådan och mäta med gps hur fort dom går när de växlat ut och inte orkar varva nå mer...
Lite offtopic, men vad ligger fartspärren på? 100km/h med Can-Am:en känns ju mer osäkert än över 300km/h med bil.
outlander slutar mätarn på 125 har inte kollat på renegaden än ..
Citat från: mittonen skrivet 28 februari 2011 kl. 12:35:30outlander slutar mätarn på 125 har inte kollat på renegaden än ..117 gick min gay orginal.Nu gör den inte äns 100 på mätaren =)Inte farten man vill ha utan sturkan och botten drag. Iaf jag
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️