Citat från: Gladiatorn skrivet 19 november 2008 kl. 12:50:39Jag har en gladiator,och kan säga av erfarenhet att den står sig väl mot en can-am 800xt i terräng!Gällande toppfart så har jag ännu inte hunnit testa den. Vxlreglaget kan vara sjukt trögt i början,men är en ren fröjd efter 20h. Lysena är ruskigt bra vilket behövs när man kör nattetid i skogen...Men vad fan alla kan vi vara amatörer i början.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=isk2L0DDcLg[/youtube]reglaget verkar som sagt lite trögt, sen kan jag tänka mig att det blir svårt om man kört i lera att få tag i växelreglaget.En likhet med can-am outlander XT är att den verkar också hänga sig lite på fronten ( se film)
Jag har en gladiator,och kan säga av erfarenhet att den står sig väl mot en can-am 800xt i terräng!Gällande toppfart så har jag ännu inte hunnit testa den. Vxlreglaget kan vara sjukt trögt i början,men är en ren fröjd efter 20h. Lysena är ruskigt bra vilket behövs när man kör nattetid i skogen...
Såg ett (iofs) ganska ovetetenskapligt "race" mellan Cectek Gladiator och Dinli 700 i Örebro.Båda maskiner standard...... Efter 2 meter var Gladiatorn en hojlängd före Skönt att köra ifrån en 700:a med en 500:a
Både Dinlin och Cectek i det här fallet har väl CVT?