Sen till alla er som Inte känner till Trech (utanför forumet) så är det Absolut en av dom trevligaste butiker/Personal man som kund kan stöta på!
Jag åkte med ett par polare dit för nån månad sen, vi lämnade in en CF Moto X5 på 1;a service. Det blev en MKT grundlig kontroll samt en montering av ett D.A.J.
Eftersom att det hela tog närmare 4/h så bjöds vi både på kaffe o roliga pratstunder

Det som gör MIG så förbannad av att läsa detta är att när vi var där så frågade Benny oss ifall vi ville testa deras Honda trx700.... Självklart så provades hjulingen en vända, detta medans dom Fortsatte att mecka vidare på X5;an!!! Dom tvekade Inte på att låta oss prova så varför i H#¤&#TE vill NÅN förstöra det viktigaste av allt? Att man kan lita på varandra?!?
Vilket Jävla Rötägg skulle ha mage till att ens tänka tanken? Skulle Jag få tag på en "provkörare" garanterar jag att denne ganska omgående skulle misstagas vara en knippe skräp i vägkanten, jag skulle möblera om personen så att den såg ut som ett frontalkrockat skithus med spräckt septitank!
Jag lider Verkligen med er Benny_Mika, så Fruktansvärt tråkigt att det ska behöva hända! Jag hoppas tomten kommer tidigt i år med ett par beställningar av nya Grizzlybjörnar

Hoppas på Bästa lösning för Er // Janne