Vet inte om det hör hit men en polare har köpt en 1000 förra helgen och den går bara 73 kilometer sen börjar den blöddra och den går knappt bättre än min 650. Är det nå typ av inkörningsläge på dom eller kan det vara så att nyckeln är fel kodad? kan tillägga att den går lika på bägge nycklarna.
nu har de gått en månad till, inga nya saker som kommigt fram?
vägreggad? strypning?
Du får snart din, börjar du bli nervös?
Nej den är terräng reg.
Har han fått en grå-nyckel?
Luthander fick dubbla skogsnycklar, kanske du med?
Ingenting jag har lagt märke till på min.Menar du att det slår i hjulupphängningen, eller låter det som nånting sitter löst och skallrar?Låter det i alla hastigheter?
Det är krängningshämmaren fram, har haft så på min, endera glappar den vid infästningen i à-armen eller så är den för tight vid kulan.
Va!?Har den inte ?Ok då är det inte det då... Var säker på att Renegade 1000xcc var typ en uppskrämd 800xxc , visst en ny ram men hämmare trodde jag den hade
Min Renegade 1000 för ett jävla liv i form av klonk och bonk undertill vid minsta röresle på ojämnt underlag....fan så irriterande!! Någon mer som har detta??
jag har också det, det krängninghämmaren som låter vad man ska göra åt det vet jag inte
snackar ni om den nya bak då alltså?
Släpper man lite på spänningen på fjädrarna så blir den underbart mjuk och följsam i skogen.Tyvärr så tappar man ju ca. 5-6 cm värdefull markfrigång istället.Vill man ha max markfrigång så blir den lite väl stuttig för skogsåka.
Can-am made a response to a post on their FB page. They claimed they are invesitgating the issue and taking it very seriously...
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️