Citat från: Epaarne skrivet 4 september 2008 kl. 15:11:02Citat från: atvnerd skrivet 3 september 2008 kl. 22:12:51Citat från: Lillhajen skrivet 2 september 2008 kl. 20:20:18Du får inte med CoC dokument på en USA-import, ingen har lyckats i praktiken att regga på något av nämnda sätt......ännu Hur funkar det med servicen?Om jag kör för långt över planerad service intervall så går min in i "Limp home" mode. hur gör man då med service?Pratade med en Åf han sa att han kan bli av med ÅF-licensen om han kopplar in sin dator i en Import maskin, kan det verkligen stämma?En can-am är väl alltid en can-am oavsett vart den är köpt...tycker jag!!Hej...service är nog inga problem,då skulle bilfirmor vägra göra service påimport bilar osv? Eller tänker jag fel...Ja ja reggningen är ett störe problem tror jag iaf..de vägrade att serva import bilar ett tag tror tillv. gick in och styrde upp det , men fyrhjulings marknaden är ju inte så utvecklad som bilmarknaden, skulle inte förvåna mig om de inte får ta i importer....kasst isåf.!
Citat från: atvnerd skrivet 3 september 2008 kl. 22:12:51Citat från: Lillhajen skrivet 2 september 2008 kl. 20:20:18Du får inte med CoC dokument på en USA-import, ingen har lyckats i praktiken att regga på något av nämnda sätt......ännu Hur funkar det med servicen?Om jag kör för långt över planerad service intervall så går min in i "Limp home" mode. hur gör man då med service?Pratade med en Åf han sa att han kan bli av med ÅF-licensen om han kopplar in sin dator i en Import maskin, kan det verkligen stämma?En can-am är väl alltid en can-am oavsett vart den är köpt...tycker jag!!Hej...service är nog inga problem,då skulle bilfirmor vägra göra service påimport bilar osv? Eller tänker jag fel...Ja ja reggningen är ett störe problem tror jag iaf..
Citat från: Lillhajen skrivet 2 september 2008 kl. 20:20:18Du får inte med CoC dokument på en USA-import, ingen har lyckats i praktiken att regga på något av nämnda sätt......ännu Hur funkar det med servicen?Om jag kör för långt över planerad service intervall så går min in i "Limp home" mode. hur gör man då med service?Pratade med en Åf han sa att han kan bli av med ÅF-licensen om han kopplar in sin dator i en Import maskin, kan det verkligen stämma?En can-am är väl alltid en can-am oavsett vart den är köpt...tycker jag!!
Du får inte med CoC dokument på en USA-import, ingen har lyckats i praktiken att regga på något av nämnda sätt......ännu
Citat från: atvnerd skrivet 4 september 2008 kl. 15:34:12Citat från: Epaarne skrivet 4 september 2008 kl. 15:11:02Citat från: atvnerd skrivet 3 september 2008 kl. 22:12:51Citat från: Lillhajen skrivet 2 september 2008 kl. 20:20:18Du får inte med CoC dokument på en USA-import, ingen har lyckats i praktiken att regga på något av nämnda sätt......ännu Hur funkar det med servicen?Om jag kör för långt över planerad service intervall så går min in i "Limp home" mode. hur gör man då med service?Pratade med en Åf han sa att han kan bli av med ÅF-licensen om han kopplar in sin dator i en Import maskin, kan det verkligen stämma?En can-am är väl alltid en can-am oavsett vart den är köpt...tycker jag!!Hej...service är nog inga problem,då skulle bilfirmor vägra göra service påimport bilar osv? Eller tänker jag fel...Ja ja reggningen är ett störe problem tror jag iaf..de vägrade att serva import bilar ett tag tror tillv. gick in och styrde upp det , men fyrhjulings marknaden är ju inte så utvecklad som bilmarknaden, skulle inte förvåna mig om de inte får ta i importer....kasst isåf.!Snick snack! Vi servar alla bilar på märkesverksatden jag jobbar på, sen om dom är från tyskland, arabien etc. spelar ingen roll... dom är endå gjord i Torslanda alt. gent... //Frolland
du har rätt!man sitter här och undrar varför det skiljer så otroligt mycket i pris på Svensk vs. Import maskin, (off topic jag vet)men man blir ju lite deppad när man vet att sin 125000 kr maskin kan köpas för 50-60k.
Citat från: atvnerd skrivet 4 september 2008 kl. 22:32:55du har rätt!man sitter här och undrar varför det skiljer så otroligt mycket i pris på Svensk vs. Import maskin, (off topic jag vet)men man blir ju lite deppad när man vet att sin 125000 kr maskin kan köpas för 50-60k. Ska vi Emigrera till usa och bara leva fyrhjulingsliv och inte jobba mer än att köra hjuling, oftast va halvfull och få sponsorpengar?
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️