ATVForum, allt om fyrhjulingar
Märkes diskussioner => Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling => Can-Am/Bombardier => Ämnet startat av: can-am skrivet 18 maj 2006 kl. 17:47:39
-
Bombardier ATVs Occupy #1 Share of Mind Awareness
(Wednesday, May 17, 2006)
Latest market research is showing Bombardier ATVs occupy number one “share of mind†awareness. This is a critical gauge of how well a brand is being promoted. BRP gives much credit to its widely circulated, half hour TV special entitled “The Ultimate Rideâ€.
The TV special has been aired for more than six months now on national, regional, cable and satellite networks generating a groundswell of brand awareness for the new Outlander 800 HO and 800 Max two-upper.
Proof positive of the success of BRP’s promotion is we’re hearing stories of dealers getting full retail prices for OL 800s and 650s! Seems the successful promotion and the amazing performance of these two new models has generated enormous interest and sales across North America.
-
Intresserad när jag såg den men dock ej intresserad längre!!!
Varför. Är fet från början och vill inte ha fetare maskin ;)
-
Nya Renegade 800 är inte helt fel,när den kommer ska den testas ordentlig...jag börjar bli seriöst intresserad av en sån.
-
Nya Renegade 800 är inte helt fel,när den kommer ska den testas ordentlig...jag börjar bli seriöst intresserad av en sån.
Renegaden har en jäkligt bra motor och 4x4... har samma motor och 4x4 på min maskin....