jag åkte ju kawwa före och har kört runt 35 timmar nu med MR:en och jag kan inte påstå att jag tänker på längden, har kört överallt med mr:en nu där jag har kört med kawwan, det än nästan snarare att mr:en går bättre i skogen för den e lång, väldigt stabilt går den iallafall. Dock tycker jag att fjädrigen är för hård, visst det funkar men ska man traila lite så är den för hård tycker jag, körde ju GAZ på kawwan och den gick riktigt mjukt å fint i skogen.
den funkar faktiskt bra till trial, se på Kenneth Lindström från Trödje, han är alltid i topp på alla tävlingar, vare sig det är trial eller mud.kan ju iofs bero på föraren, och han är jävligt duktig, men maskinen är inte direkt skit till trial heller.
Har blivit sugen på en xmr, jag har varit och provkört en xmr men blev väll lite besviken på fjädringen men det var en ganska kort provtur, tänkte om någon som äger eller har ägt båda modellerna om vad ni tycker om skillnader körupplevelse och om längden på maskinen stör, är annars sugen på outlander xxc men tycker att det blir mycket pengar bara för att få skärmar och rack, det som stör mig på en renegade är ju frontbågen (bogvisir) och att man blir så lortig fort, annars är jag skitnöjd
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️