ATVForum, allt om fyrhjulingar
Märkes diskussioner => Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling => Can-Am/Bombardier => Ämnet startat av: Fullrulle skrivet 26 augusti 2007 kl. 10:55:09
-
Är det någon som har testat och kommit fram till det optimala hårdhetsläget på Renegadens orginalfjädringen? :?
-
de borde väl variera på vad man tycker är bekvämt, vad man väger, vilken sorts teräng man kör i
-
Absolut, det optimala läget är personligt. Är bara nyfiken på vad andra Renegade-ägare har kommit fram till..... personligen :D
-
For-spenning av fjærer: Jeg bruker ett klikk over midten bak og midt på foran. Kjører mest på vei og beholder kjørekomfort foran samtidig som det krenger litt mindre i svinger med hardere bak-oppsett. Eneste problemet med denne setup-en er at nær lysene ikke blir riktige før jeg kommer opp i litt fart og får luftmotstand på fronten(Løfter opp litt).
Dette med nærlys var ei lita pine ei stund før jeg fant ut at det er såpass stor forskjell på løft etter hastigheter. har justert inn slik at de er riktige i 50-90 km/t og jevnt gasspådrag/hastighet. Når jeg klamper til full gass kunne jeg luke godt ha klippet ut batman logoen og klistrer over lykta.
/op
-
jag kör på mjukaste
-
Det beror ju på kroppsvikten också, maskinen ska ju inte luta bakåt när man sitter på den.
-
jag hade bytt mina
-
jag hade bytt mina
Bytt till vad? Bättre?
-
jag hade bytt mina
Det är absolut inget fel på dom som sitter där orginal.
-
Det är absolut inget fel på dom som sitter där orginal.
Bra kan alltid bli bättre :D
-
For de som skal kjøre cross og ikke offroad ;) ..så kommer det nye originale dempere i renegade-X tilleggspakka som kommer nå.
En del spennende varenummer i den pakka, som f.eks. forsterkede felger(som er mer aktuelle enn dempere for min del!) og håndbeskyttere.
/op
-
Special tillverkat av Engans till oss.
Kmpl sats om 4 st dämpare till Can-Am Renegade 800.
Stötdämparna sänker ca: 63 mm (6,3cm), men totala sänkningen blir närmare 14 cm.
Vägegenskaperna höjs med 100% med originaldäcken monterade på!