Borde man inte få ner de en del med "gat" däck på asfalts körning? Men ioförsig är de svårt att få de att se snyggt ut med den storleken på hjul:SMen jag är förvånad att höra 0.8 de tycker vi om!
http://download.atvforumet.com/atvinfo/index.htmHer finnes det litt info om forskjellige sykkler og forbruk.
Ja, den listan värkade ju inte så exakt inte....Om ja ska få min Polaris att dra 1,7l/mil så måste ja ut i skogen och åka. Och där är det ju mer intressant att veta vad tim förbrukningen är...Sen så stämde ju inte max hastigheten heller så bra... Can-Am:en ska väl ialf göra 130 och min Polaris ha ja ialf fått upp i närmare 120 (om ja pressar den)Så man vet ju inte hur mycke av det andra som stämmer heller :? Annars så var det ju en bra lista /Palm
Citat från: "Palm"Ja, den listan värkade ju inte så exakt inte....Om ja ska få min Polaris att dra 1,7l/mil så måste ja ut i skogen och åka. Och där är det ju mer intressant att veta vad tim förbrukningen är...Sen så stämde ju inte max hastigheten heller så bra... Can-Am:en ska väl ialf göra 130 och min Polaris ha ja ialf fått upp i närmare 120 (om ja pressar den)Så man vet ju inte hur mycke av det andra som stämmer heller :? Annars så var det ju en bra lista /PalmHar ikke sett en eneste Can-Am som gjør 130km/t på GPS, har selv en 650, broderen og en kompis har 800.Hva du klarer å få din opp i ved fritt fall har ingen betydning da vi måler på flat mark.Speedometer viser skjelden riktig hastighet :wink: Ha ne riktig fin kjøretur Forbruk har mye å si hva slags dekk men kjører på, knastedekk øker forbruket mens veihjul reduserer forbruket.Så den lista stemmer relativt bra men nå er den jos laget av normann så da kan det vel ikke stemme hos en svenske Ha en riktig fin kjøretur