ATVForum, allt om fyrhjulingar
Märkes diskussioner => Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling => Can-Am/Bombardier => Ämnet startat av: Cnylen skrivet 26 februari 2016 kl. 19:25:33
-
Hej
Går i tankarna att sälja min gamla X7 :a Allroad, och byta till en Canam 650 Outlander Max T3 Pro, eller en 1000.
Skall enligt försäljaren vara en helt annan maskin.
Synpunkter på det??
-
Klart det är en helt annan maskin, ena är kina och andra är inte, 2 cylindrigt med bra med kräm
-
Skillnaden emellan en Can-Am 650 och en Can-Am 1000 är rätt stor.
...den tveklöst största skillnaden är dock mellan X7:an och en Can-Am med twin...
Jag hade en X7 Allroad en tid, fick den som delbetalning på en låtsasjeep jag skulle bli av med.
Blåmetallic och endast vägkörd.
Hade nog gått typ 700 mil men i nyskick.
Körde lite smårundor med den medan den låg på annons, så har ju testat... och visst fungerade den.
Men skillnaden upp till en Can-Am är rätt stor faktiskt.
Det bygger ju på att du kör en ostrypt maskin, en T3:a är ju traktor och går väl i 50 eller nåt... i original.
-
Skall tydligen vara strypt via nyckel, och man får med en olåst om man vill, ca 300 kr kostar det.
-
Jag köpte en Can am outlander 650 pro för några dagar sedan. Jag är helnöjd, känner absolut inte att jag behöver mer kraft. ()p
-
Nja det blev ingen 650.
Det blev en 1000 PRO.
Skrev idag o provkörde, det var skillnad, även om den var låst till 40km/h
-
Men spärrar brukar ju gå att ta bort. ;)
-
får man fråga om ni är nöjda med era traktorreggade can ams?
funderar på att köpa en 570 pro T3
-
Går i väntans tider, det är segt att vänta på leveransdato.
-
När jag kollade på liknande maskiner, så var det en annan box för ca 10 papp för att få ostrypt.
-
Enligt min ÅF är det inte så numer.
-
Går i väntans tider, det är segt att vänta på leveransdato.
Det är aldrig kul att behöva vänta ;)
-
Men nu är väntan slut.
-
Fan så fin!" Grattis! ()p