Lite gammal tråd, men Mekonomens universaldamaskpassar i alla fall fram på Outlander/Renegade.170 spänn kostar den, men det tillkommer bättrespännband än dom som medföljer.Jag ska byta bak i veckan, och den ser ut att passaäven där.
Citat från: gurra-g skrivet 15 augusti 2009 kl. 00:18:06Lite gammal tråd, men Mekonomens universaldamaskpassar i alla fall fram på Outlander/Renegade.170 spänn kostar den, men det tillkommer bättrespännband än dom som medföljer.Jag ska byta bak i veckan, och den ser ut att passaäven där.Hur tar man lös drivaxeln bak? Måste man ta lös svingarmen för att få bort den, har tagit lös centum muttern hjul och stötdämpare på båda sidor men axeln går inte ihop tillräckligt?
Enligt expediten så har Mekonomen endast en universaldamask,och man kan skära till den i steg i storänden om den är för stor.Sen så har dom delbara också ifs, men dom är kanske inte sålämpliga.
Specialverktyget :529035925 Kostar 142.- +momsdet gör det knappt värt att göra självt
PÅ min Renegade -07 så sitter det org mjuka damasker baktill ochsåna där hårda i fram, och det var den sistnämnda som jag körde sönder först.Org damaskerna bak är likvärdiga Mekonomens i fråga om konstruktion verkardet som.Men på polarens -09 så sitter det hårda runtom, så det är möjligt att dom är bättre då.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️