Måste säga min åsikt om Cetek gladiator... Den ser ut att vara väääääääldigt plastig.. fast det e dem flesta men den här ser ut att vara gjord av väldigt hård plast. Annars väldigt cool
Citat från: 110cc_Anton skrivet 26 oktober 2008 kl. 17:54:54Måste säga min åsikt om Cetek gladiator... Den ser ut att vara väääääääldigt plastig.. fast det e dem flesta men den här ser ut att vara gjord av väldigt hård plast. Annars väldigt cool Plasten på Gladiatorn (och på Quadriften) är snarare av den MJUKA sorten, dvs som erbjuder en hel del flex utan att den går sönder - mao mera "foglig" vilket är att föredra vid seriös offroad- körning.Hård plast spricker lättare medan mjuk plast är mera styktålig, vilket är fallet med Cectek- maskinerna.
Jag har en gladiator,och kan säga av erfarenhet att den står sig väl mot en can-am 800xt i terräng!Gällande toppfart så har jag ännu inte hunnit testa den. Vxlreglaget kan vara sjukt trögt i början,men är en ren fröjd efter 20h. Lysena är ruskigt bra vilket behövs när man kör nattetid i skogen...
Någon som är språkkunnig? Skulle va kul att veta vilka tips han fick Det kändes som den va rätt stor när man såg den filmen. Hur är den storleksmässigt jämfört med can am?
Hörde med en på jobbet som hade testat en turbokonverterad sådan o den skulle visst gå ruskigt bra Har för mig att dom skulle finnas o handla till våren
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️